SMØRRE

IMG_9237

IMG_9234

Foto: The Nordic Nest

2 thoughts on “SMØRRE

  1. goingtoronto skriver:

    Hej! Snubblade in på denna sida när jag sökte efter lite bilder på Framalampan. Vad fint ni har. Vi bygger kök i detta nu och det är tokigt likt ert. (Jag som trodde jag var lite unik! Haha). Har ni möjligen luckor från Picky Living? Våra är dock mörkgrå med ett annat grepp. Jag kommer absolut tillbaka. Kul att se hur det artar sig i lägenheten!
    Häls. Sarah i Gbg

    • thenordicnest skriver:

      Hejsan! Den förra ägaren av lägenheten har satt in köket så jag vet faktiskt inte vilket fabrikat det är. Dock är jag ganska säker på att stommen är från IKEA och många som sett det har sagt att luckorna antagligen är från Kvik. Bänkskivan är vit korean. Tack för din kommentar o lycka till med ert nya kök! Vänligen/ TNN

Kommentera

